pondělí 4. února 2013

Jezme třpytky a naše hovna budou zářit jako diamanty

Ej kej ej!
Dneska na mě působí nějaká divná karma. Posledních (*18,17,16,15,14,13,12,11,10,9,8,7,6:20*) 14 hodin dumám akorát nad tím, čím jsem si ji zašpinila, že mě tak zesírá dnes :D To si snad ani nezasloužím -_-
Naštěstí za týden jedu na lyžák a pak mě čeká madafaka briliantní koncert pár kapel z našeho městaa.
Teď jim udělám reklamu sakra, měli by mi za to zaplatit -_-
..Toš třeba Millenium X!! .. 'nejlepší' kámoš v ní hraje, tak je to vždycky větší prča, když mu tam vtrhnu a zazpívám si něco málo s ním *-*
..anebo Disfunction .. jejich Slevy v kauflandu mě na koncertě v lednu rozsekaly úplně:DD nejvíc punková písnička*
Jooo..a znáte Cookies? Protože fakin Honza Smola možná příjde taky!!!!!!! Na toho se všeci těšíme maximálně nejvíc, víte coo. Bych mu dala "high five" nejradši .. do hubeny .. a s židlí v ruce



Žádné komentáře:

Okomentovat